Siz AI modellerine mesaj gönderdiğinizde sistem promptu olarak bilinen bir mesaj enjekte ediliyor ki model istenilen şekilde davransın fakat siz bunu görmüyorsunuz. Bu şekilde yaparak sistem promptunu ortaya dökmesine sebep olmuş
@alptekinck yanıtta bir sorun yok. sistem promptunu extraction işlemi yapılıyor (jailbreak gibi düşün). model de ekspoze ediyor sistem promptunu. Yani chatgpt modelini kendi modelleri gibi göstermeye çalışıyorlar. Ve hükümetten para cukkalıyorlar.
@cestlavie Sistem promptu başlı başına rezalet. İlk cümle yeterdi yalnızca. Sana bu soruyu sorarlarsa şu cevabı ver; amg yapay zeka teknolojisini niye geliştirdiler? İngilizce if statement yazmak için mi 😂😂
Ben 4 senedir yapay zeka piyasasındayım. 2 sene önce trde yapay zeka nın ysini bilen tek geliştirici görmüyordum. Sonra türediler bir anda. 😂 yapay zekaya sorgu atmak zor değil ama full bir chatgpt gibi frontend program yapmak hiiiiç kolay değil. boşuna anthropic 300 tane yazılımcı aramıyor. iyi şanslar dileyelim bu arkadaşlara.
Bu da benim ajan, tam polis ya anladı ne yapmaya çalıştığımı; öyle saçma sapan sistem promptu da yok sakın kim olduğunu söyleme gibi, kendi davranışı. 🙂
olay ne 😶
Yerli ve milli AI yapmışlar, ifşa olmuş diye anladım 😀
Siz AI modellerine mesaj gönderdiğinizde sistem promptu olarak bilinen bir mesaj enjekte ediliyor ki model istenilen şekilde davransın fakat siz bunu görmüyorsunuz. Bu şekilde yaparak sistem promptunu ortaya dökmesine sebep olmuş
Openai ise iyi ya yine. Umarım 5.5 kullanıyordur
böyle yanıt verenler 2,5 seviyesinde oluyor
@alptekinck yanıtta bir sorun yok. sistem promptunu extraction işlemi yapılıyor (jailbreak gibi düşün). model de ekspoze ediyor sistem promptunu. Yani chatgpt modelini kendi modelleri gibi göstermeye çalışıyorlar. Ve hükümetten para cukkalıyorlar.
@cestlavie Sistem promptu başlı başına rezalet. İlk cümle yeterdi yalnızca. Sana bu soruyu sorarlarsa şu cevabı ver; amg yapay zeka teknolojisini niye geliştirdiler? İngilizce if statement yazmak için mi 😂😂
Ben 4 senedir yapay zeka piyasasındayım. 2 sene önce trde yapay zeka nın ysini bilen tek geliştirici görmüyordum. Sonra türediler bir anda. 😂 yapay zekaya sorgu atmak zor değil ama full bir chatgpt gibi frontend program yapmak hiiiiç kolay değil. boşuna anthropic 300 tane yazılımcı aramıyor. iyi şanslar dileyelim bu arkadaşlara.
Bu da benim ajan, tam polis ya anladı ne yapmaya çalıştığımı; öyle saçma sapan sistem promptu da yok sakın kim olduğunu söyleme gibi, kendi davranışı. 🙂
@cestlavie hükümet kendi cebinden başka yere para koymaz 🙂 cukkayı kamudan yapıyorlar
İnanılmaz yahu
Emin olmamakla birlikte bu bilgeai.co Tübitak 'a ait değilmiş.
İnsanımız...