https://teknoseyir.com/durum/1798697#comment-6430905

Burada geçenlerde öneri istemiştim. Geçen hafta Vw bayisine gittik. Psa tarafını çok fazla kronik sorun sebebi ile eledik. 2 milyon 50 bin bandına T-Cross Style ya da yeni Troc Style alacağız 2.7 bandına. Ctesi bir daha bakıp birine karar vereceğiz. 3 aydır arabasızlık yordu. Öncesinde de tavsiye veren herkese teşekkürler.

T-Cross Style paket mi 2008 allure paket mi ?

T-Cross Style paket mi 2008 allure paket mi ? İkiside 0 , 2 milyon bandında .Hafta içi hanım 5-10 km yol yapacak çocuğu kreşe bırakıp işe gidecek. Hafta sonu ailecek şehir içi konum. Çok...
BeğenFavori PaylaşYorum yap