Sene olmuş 2026, kendi çektiğim fotoğrafı instagrama honor magic 7 pro ile atıyorum leş gibi bir görüntüye düşürüyor gibi. Yok mu bunun bir çözümü yoksa instagram hala samsung ile anlaştım android ile yüksek görüntülü atıyorum demesine rağmen sadece ios cihazlara mı kıyak geçiyor ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap