Başlangıç seviyesinde bel fıtığı olmuşum. Doktor ağır kaldırma bişey olmaz bundan dedi. Göreceğuk bakalım.
Son bir saat içinde 209 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
geçmiş olsun yaş ilerliyor dikkat etmek lazım benim gibi spor yapmıyorsan sıkıntı
Ara sıra yürüyüş yapıyorum işte ya ne yapayım.
@ronniejamesdio yürüyüş spor değil ki, sporun yanına takviye gibi bir olay. Ağırlık antrenmanları gerekiyor.
@arandur bel fıtığı olan adama ağırlık mı öneriyorsun?
@ronniejamesdio bilinçli yapmak lazım tabi, ben genel konuştum. Bel fıtığı olan bir kişinin de yapabileceği ağırlıklı ve ağırlıksız egzersizler vardır.
Her eve şundan lazım
https://www.instagram.com/reel/DViS8qODIw0
https://www.hepsiburada.com/teeter-hang-ups-inversiyon-bas-asagi-durma-aleti-ep-560-pm-sporintep560
Ben bunu yapsam beni o şekilde hastaneye götürürler herhalde.
@ronniejamesdio dr arkadaşlara sordum güzel makine faydalı dediler.
Bu alet neden bu kadar pahalı acaba?
@arandur rakip olmayınca isteyen istediği fiyatı koyar.
@kortex yorumlarda rakipleri var gibi okudum, ondan şaşırdım biraz.
Geçmiş olsun. Çok uzun süreler oturmaktan kaçınmanız falan filan
Oturmadan da olmuyor ki, oturunca da uzun süre oturmuyorum gerçi kalkıp evin içinde iki tur atıyorum sonra tekrar oturuyorum falan.
Falan filan inrer milan Ferah rayiz 🙂
@tarikx ortopedik minder ve bel desteği akarrr
25 yaş üstü olup fıtık başlangıcı olmayan kimse yoktur dünyada.
nasıl belli ediyor? nazar değmesin tabi ama belden hiç bir şikayetim yok şimdilik.
@https bir süre oturduktan sonra kalkarken tam doğrulamıyorsun, bir 30 saniye falan sonra tam dik pozisyona geçebiliyorsun.
Vallahi gümrükçülük yaptığım dönemlerde ağır kaldırmışlığım çok var ama o zaman çok gençtik tabii şimdiye sirayet etti mi o yaptıklarım bilmiyorum?
@https Doktora gidip belim ağrıyor de, fıtık başlangıcı tespit eder. 😀
@ronniejamesdio geçmiş olsun.
@https eyvallah
bel güçlendirme hareketleri var doktor vermiştir belki, onları yapın iyi gelir. 18den beri var bende de. lanet bir şey. şu an iyiyim de ara ara girer.
Bende yok. Ama herkeşe bende var diyorum. 😛
Ev taşınacak, gelsene 😀
Abi az spor yapsana
Az spor yapıyorum zaten, yürüyüş yapıyorum.
ayakta işeyemeyeceksin o zaman 🙂
Niye?
@ronniejamesdio ağır kaldırma demiş ya 😂🤣😅🤗
@digitalanimal 🤣🤣