Ufak bir guncelleme.
https://teknoseyir.com/durum/1797552
Ya pili degistirdik falan ama yine sarj tutmuyor telefon. Isin garip tarafi youtubedan testlerini izliyorum adamlar 7-8 saat ekran suresi aliyor videoda ben 3 saati goremiyorum gercekten can sikici

Defalarca değiştirdim batarya. Orijinal 1,5 yıl, iyi yan sanayi 1 yıl gidiyor. Tecrübeyle sabittir.
Orjinal batarya bu serviste degisti. 11 ay oncede degistirmistim serviste
yuh o nasıl bilinçsiz kullanım 😀
@alptekinck 580 dongu olmustu gerekeni yaptik ama simdide cok farkli degil galiba komple telefonu degismek lazim. Bir dunya batarya testi izliyorum hepsinde 8 saat kullaniyor en az elemanlar ekran acik sekilde. Diyorum oneui 8 ile alakali mi acaba diye onunda testini izliyorum o da 8 saat. Akilli saat, tesla anahtari falan var bluetoothtta acaba ondan mi diye dusunuyorum
İyi yan sanayi deji rova vs mı kast ettiğin ?
@omerf97 benim de yetkili serviste taktırdığım orijinal Apple bataryası 1,5 yıl civarında ölmüştü.
@daviance evet, öyle markalar. Onlar da zaman zaman değişiyor, kaliteleri iniyor çıkıyor. Marka veremiyorum çünkü değişiyor markalar ancak piyasaya sorulduğunda kolayca öğreniliyor.
Samsung'larda batarya istatistik dosyasını sildiğiniz bi' kod vardı, onu deneyin bi' denemediyseniz. Olmadı verileri yedekleyip fabrika ayarlarına döndürmek kalıyor geriye.
Bir iki şarj döngüsü tamamlayın, hala düzelmezse full wipe (factory settings) sonrası denemekten başka seçenek kalmamış demektir.
yalnız değilsiniz. android'de cihazın ömrü içindeki pilin ömrü kadar.
https://teknoseyir.com/durum/1791606
Bu yeni pille telefonu tamamen kapanana kadar kullandınız mı hiç ?
Henuz kullanmadim
@omerf97 Pil kalibrasyonu gerekiyor olabilir. Pil sıfıra düştüğünde uzun süre çalışmaya devam ediyorsa sorun pilde değil ölçümde oluyor. Sıfıra indirip gözlemleyebilirsiniz. Sıfıra iner inmez cihaz kapanıyorsa pil zaten kötü durumda, yok çalışmaya devam ediyorsa bu yeni pili taktırdığınızdan beri gereksiz yere şarj ettiniz.
@erdincb su an bitmesini bekliyorum bakalim
Sıfırlaman lazım. Yedekle fotoları videoları vs ayarlardan komple fabrika ayarlarına sıfırla gitsin. Hatta istersen samfw'den romunu çek samfw tool ile sıfırdan romu at alete tertemiz olsun. Androidler daha apple gibi akıllı pil yönetiminde falan değiller. Salakça sistemleri işliyor. Birde tabi pilin üretimine bakabilirsin, çok eski değildir de gene de istersen bak yani üretim tarihi de önemli.
2023 agustos 😀
@omerf97 Sıfırlayıp baktın mı ?
@orcunfix yok sifirlamadim abatteryden baktim
@orcunfix boyle
@omerf97 Heee sıfırlayıp bak birde. Cycle'ı tutmuş gerçi ama üretim tarihini cihaz üretimle bir tutuyor olabilir. Samsungta benim bildiğim stoğunda yani 2 seneden fazla bir mal yada ürün serviste tutulmuyordu.
@orcunfix sanirim sifirlayinca bir seyler duzeldi 😀 ama outlooka giremiyorum artik 2fa kapatmamisim 🙁
@omerf97 Hee toparlar biraz daha bakalım 3 5 şarj drşarj olsun artar daha bu süre.
@omerf97 Outlook sıkıntılı bazen giriş yapamıyorsunuz, bir süre sonra giriş yapmayı deneyin. 2fa kapatırsanız da mutlaka açın sonra.
@orcunfix Tahtakaleden huawei ye batarya buldum adam foto attı orj gibi orj mi dedim 1.sııf muadil dedi samsung bulunuyorda huawei bulamıyorum 3.5 saate düştü ekran sürem değişsem daha mı beter olur sence ? rova vs mi alsam yada ? resim buymuş !!
@daviance Servis harici orijinal batarya bulmak çok zor. Ben Honor 9 Lite'a deji taktım iyiydi ama orijinal pil çok eskiydi benim o yüzden fark olması normal yeni batarya ile. Ben olsam bu deji tarzı bataryalara bakarım, dejiden daha iyileri de vardır belki bilemiyorum o kısmını.
@daviance Ohooo hem 2022 hem de çakma. Rova ya da deji varsa al geç.
@orcunfix deji vs içinde millet bir iyi diyor bir kötü diyor yorum okumaktan kafam 1 milyon oldu !! bu tür piller 1 sene sonra neden hiç şarj tutmaz hale geliyor onu anlamıyorum birden çöküyor ortak nokta bu yorumlarda. orj de neden bu olmuyor.
@daviance Cell yapıları ve bms sonuçta orjinal gibi değil. 1 sene giderse işte şükretmek lazım.
Ee dedik zaten. 3 senelik bayat pile para mı verilir.