Dostlar dün çok önemli bir firma ile çok önemli bir pozisyon için iş mülakatına girdim. 1-2 hafta içerisinde geri dönüş yapacaklarını belirttiler. Mülakatta cevaplayamadığım teknik sorular oldu, o bakımdan çok ümitli de sayılmam aslında ama hayali bile güzel geliyor. İnşallah olur 🥺.

BeğenFavori PaylaşYorum yap