Tost makinesi bakıyoruz. Philips'in şu makinesi nasıldır: https://www.hepsiburada.com/philips-5000-serisi-2200w-izgara-ve-tost-makinesicikarilabilir-plakalar-izgara-icin-tam-acilir-yapismaz-plakalar-yukseklik-ayari-hd630190-p-HBCV00006X9YSA

Tost makinesi bakıyoruz. Philips'in şu makinesi nasıldır: https://www.hepsiburada.com/philips-5000-serisi-2200w-izgara-ve-tost-makinesicikarilabilir-plakalar-izgara-icin-tam-acilir-yapismaz-plakalar-yukseklik-ayari-hd630190-p-HBCV00006X9YSA

Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
#DökümixFanClup 😀
Tam olarak 🙂
İyi bir dost mu? -Hayirrrr. Yağli bir tost. 🙂
Ozan akyol muydu bu
Bence alınır, bu tip makineler tostu orta noktadan dengeli basıyorlar. Bunun kolları da sağlam. Yağlı kağıt ile kullanıyorum bu tip bir makinenin daha dandiğini. Sırf küçük diye tercih ettim. Bence tost makinesinde boyut seçimi de çok önemlidir.
yuh teflon yetmiyor bir de silikon mu kullanıyorsunuz 😀 pişirmekle de uğraşmayın direkt kağıdı yiyin bence.
kanser makinesi
Geçen ay Tefal SuperGrill 3in1 aldım, gayet memnunum. Onun da plakalar çıkıyor (ki benim için en önemli şeydi). Yükseklik ayarı, yağ toplama tavası, 180 derece açılma vs bunda olan her şey var. Köfte, tavuk, tost her şeyi onda yapıyorum artık. Fiyatı %40 indirimle 70 euro idi. Normal fiyatı ortalama 115 euro.
Şununla aynı cihaz muhtemelen, içi rezitansı vs aynıdır diye tahmin ediyorum.
https://www.hepsiburada.com/homend-grilliant-1366h-cikarilabilir-plakali-tost-makinesi-pm-HBC000077EHAV
ocak üzerinde kullanılan döküm tost aletinin yerini tutuyor mu?