500 gpd olan membranlar çıktı. atık suyu daha az atıyor. deposuz olduğu için daha az parçalı daha az sorunlu ürünler. depolama olmadığı için mikroplastik sıkıntısıda azalıyor.
atık su üretmeyenleri bir kenara koyuyorum çok pahalı olduğu için araştırmadım ama geri kalanların tamamı aynı, önemli olan marka değil filtre son tatlandırıcı filtre ve mebran filtre aralarında en önemlisi bütçen varsa dünyanın en iyisi omnipure filtre. ben standart yerli filtre kullanıyorum sıkıntı yok hatun çocuğa market suyu veriyor bizim düzen bu şekilde
Önermem.
Neden
Çünkü suyun tadı kalmıyor, lezzet sıfır, içme keyfi yok. Saf su gibi oluyor, bildiğim kadarıyla da su içindeki yararlı ne varsa onlar da gidiyor.
hemen hepsi aynı. kapalı tip alın. su basıncınız düşükse, pompalı model alın. filtrasyona ek olarak mineral filtreleri de olsun. çok pahalı değiller.
500 gpd olan membranlar çıktı. atık suyu daha az atıyor. deposuz olduğu için daha az parçalı daha az sorunlu ürünler. depolama olmadığı için mikroplastik sıkıntısıda azalıyor.
Ben 3-4 sene önce Trendyol üzerinden kapalı kasa bir model aldım ve kullanıyorum. Yılda bir filtreleri değiştiriyorum
ihlasın güzel
Şu, -puan ile fizik bölümü kazanan üniversite hocası vardı. Onun tanıttığı bir üniversite temelli
yerli üretim marka vardı.
Waterbox
atık su üretmeyenleri bir kenara koyuyorum çok pahalı olduğu için araştırmadım ama geri kalanların tamamı aynı, önemli olan marka değil filtre son tatlandırıcı filtre ve mebran filtre aralarında en önemlisi bütçen varsa dünyanın en iyisi omnipure filtre. ben standart yerli filtre kullanıyorum sıkıntı yok hatun çocuğa market suyu veriyor bizim düzen bu şekilde