Dün #Formula1 Türkiye ye geleceği açıklanmıştı. O yarışla birlikte f2 ve f3 yarışlarıda gelecekmiş. F3 de Türk pilot olmak durumuda olablir.
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Destek yarışları şart zaten, pistin ısınması lazım, kauçuk tutması lazım. Sırf F1 ile olacak şey değil.
Bilgilendirme için teşekkür ederiz Anıl bey
Peki sizi de sezonda görebilecek miyiz ?
@baris1 Tabii ki
Cadde pistlerinin bile çoğuna gidiyor artık destek serileri… olmazsa ayıp olurdu…
Umarım vergilerim gitmiyordur buna.
Formula X pahalı… 300-500 milyon bir pilotun F1’e gelene kadar harcadığı para… bunu finanse etmek kolay değil ona yatırım yapacak sponsor bulmak dünyada bile çok zor…
Pilli oyuncaklar gelmese de olurdu.
E formula yok. Onlara uygun değil deniyor, yokuşlar dan dolayı. Ama ben isterdim 1 seferlik
@burakdogn ben normal formula 1'den bahsediyorum.