Mac mini neo çıkacak diyorlar 300 dolara. İos deneyimi için almayı düşünebilirim.
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Gene ucuz olmaz
mac os ipad pro'lara gelmeli
samsunglardaki dex modu gibi ios ile macos arasında geçiş olursa ipad alır yürür.
bence mümkün değil. bunun olması için macbook neoların tutmamış olması gerekiyor ki tam tersi ram kıtlığı yüzünden ucuz bilgisayarlar pahalanırken apple ucuz mac çıkardı ve kapış kapış satılıyor. bize pahalı geldi o ayrı. neoların çipleri esasında hasarlı iphone chipleri.
tam tersine macbook neoların bulunurluğunun düşmesini bekliyorum.
yada sağlam chipleri sakatlayarak neoluk hale getirecekler. bunu yapması için hiçbir sebep yok.
300 olur Türkiye piyasasına 600