YouTube Katıl aboneliklerinin en az tutarı artıyormuş ve var olan abonelikler otomatik zamlanacakmış. 10 TL'den 25 TL'ye çıkıyor.
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Zaten sistemin böyle olması lazımdı en başından.
10 liraya var olması çok komik. 😀
5 olanı gördüm
Çünkü komisyon oranı düşmüştür. Minimum 50 senti kurtarmıyor...
Premium ücretleri de Amerika'da artmış. Bizde hâlâ aynı.
Abonelik süreleri sıfırlanmaz değil mi?
Sanmıyorum.
Saçma sapan bir uygulamaydı. Hediye abonelikleri açmıyor en alt düzey fiyatı vermezsen. Bu sefer de kanal mecburen değersiz rakamları açıyor bu kez de herkes orda yığılıyor. Sonuçta kazanç yok. Şöyle düşünün. Hediyeli 400 aboneden, hediyesiz 100 aboneye düştüm hediyeyi kapattım minimum tutarı yükselttim. Gelirim arttı.