Dişçi fiyatları ne olmuş böyle ya? Dolgu 5-6 bin kanal 8-10 bin arası değişiyor. 30dk hadi bilemedin 1 saatlik iş 🙁 Devlette daha önce kanal yüzünden başıma iş gelmese devlete gidicem de, orada da 3 kere kanal yapıldı hepsi mi sıkıntılı olur arkadaş.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bura devlet diş hastahanesinden randevu oluşturup randevu çıkarsa heber ver olayı.
Böyle 1 dolgu, diş temizleme ve bu aralarda tekrar 1 dolgu yaptıracak gibiyim.
Hocam ciddi meblalar bunlar. 2+0 edifer ses sistemi parası.
Küçük şehirde yaşayınca 1 saat sonrasına bile randevu var 🙂
Sanayide alelade bir ustaya aynı süre iş yaptırmak daha pahalı.
Ben hiç 1 saat için 10k isteyen usta görmedim
İyimiş gene kötü değil. Diş bu yaw hiçbirşeye benzemez.
Devlet akar.
Dolguyu aynı fiyata 8 saatte yapmasını mı tercih ederdiniz? 😀
Geçmiş olsun.
Niye aynı fiyat olacak diye diretiyoruz ki 😀
Bizzat yaşadım geçen hafta mecbur napalım geçen yıl yarısıydı bu fiyatların.
Diş hekimliği fakültesi devlet hastanesi yerine daha iyi oluyor
Özelle aynı parayı alıyorlar
Dişçiler araç sanayi ustadından hallice hiç farkları olmadan iş yapıyorlar. Ülkenin okumuşu da okumamışı da aynı hiç fark yok. Düzgün iş yapan kimse yok parasını versen bile yok.