japonlar bu işin nirvanasını yaşıyor. her içeceğin 40 çeşidi oluyor. keşke bizde de olsa. bizde oldu mu da nedense böyle fahiş oluyor. adamlarda otomat kültürü var her içecek 100 yen. 100 yenlik içecek nasıl kurtarırsa o miktarda oluyor. bizde niye otomat yok anlamıyorum. üstelik merkezi bir yerde büfe açacağına gider organize sanayide fabrika açarsın o kadar da pahalı. ucuz içecek ve çeşit için otomatların yaygınlaşması şart.
https://www.a101.com.tr/kapida/su-icecek/pepsi-cilek-ve-krema-aromali-gazli-icecek-1-l_p-13003122 Birde 55 liraymış. Hayır bari satın 20 30 liraya da ulan denesek mi diye alıp deneyelim, 55 liramınız niye riske edeceğiz ? 😀
Yani 20 TL olsa alırdım denemek için.
Dün Hatay usulü tavuk döner aromalı çay gördüm.
Yok e......... Ali Sami 🙂
Çıkar göster!
@alaria İskendurun'muş.
https://www.instagram.com/p/DWTO_aNl9Mf/
@ozgurg inşallah şakadır!
Gerçek değil o
vanilyalı olanı berbat
Geçen hafta Shell'den bunun Zero'sunun 330'luğunu 175TL'ye almıştım. Tadı güzel değildi de benim kız sever böyle şeyler denemeyi.
Yoğurtlu bile var. 😀
😔
Su katınca beyazliyosa sıkıntı
Bu şeye benziyo....
Olmaz.
Olır
japonlar bu işin nirvanasını yaşıyor. her içeceğin 40 çeşidi oluyor. keşke bizde de olsa. bizde oldu mu da nedense böyle fahiş oluyor. adamlarda otomat kültürü var her içecek 100 yen. 100 yenlik içecek nasıl kurtarırsa o miktarda oluyor. bizde niye otomat yok anlamıyorum. üstelik merkezi bir yerde büfe açacağına gider organize sanayide fabrika açarsın o kadar da pahalı. ucuz içecek ve çeşit için otomatların yaygınlaşması şart.