Geçen sene Office 365'i öğrenci hesabıyla aktif ettim ücretsiz oldu. Şimdi etkinleştirmeniz bitti diye uyarı veriyor. Öğrenciliğim devam ediyor. Office'nin öğrenci avantajı bitti mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap