S22 Ultram hakkın rahmetine kavuştu 🙁 Bugün bir telefon konuşmasından sonra ekran dondu, sonra siyah ekran geldi. Telefon birkaç saat hiçbir şeye tepki vermedi, arada Galaxy boot ekranı geliyordu sonra kapanıyordu. Biraz süre geçtikten sonra bootloop'a girdi. Redditte gördüğüm bir çözümü uyguladım, telefonun sol üstüne parmağımla bastırınca telefon birkaç kez açıldı, ama elimi çektikten 15 saniye sonra falan yine bootloop'a giriyor. Servise versem verilerimi sıfırlarlar mı acaba? Donanımsal gibi görünüyor arıza ama yine de korkuyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap