E günde 200 tane paket dağıtacaz diye herşeyi yapıyorlar. Bütün kuryelerde böyle, trafiğin ağzına sıçıyorlar. Bir sağdan soldan otobüs dolmuş durmuş yolcu indirecek vın diye kapısının dibinden geçiyor farketmezsen ezecek itoğlu it. Ama onun için önemli değil ki o 50 lira kazanacak ya 5 dk erken atıvermenin peşinde o paketi.
park etmiyor, duraklıyor. KTK'ya göre 5 dk'ya kadar duraklama sayılıyor. karşıdaki tabela da park etmek yasaktır tabelası, duraklamaya izin veriyor. 5 dk dursa, hedefler arası ışınlansa 8 saatte 96 paket yapar, akşama kadar 100'den aşağı paket atmıyorlar. sen buraya park et desen bile etmez zaten.
Ankara'da dolaşan kargocu arkadaş bu, hem kargolarımız zamanında gelsin istiyoruz hem de herkes her kurala uysun istiyoruz. Trafiği aksatmayacak şekilde beş on dakika park etse idare edilebilir bence sorun yok, zaten yeri geliyo ben de duraklama yapıyorum, o kadar da birbirimiz idare etmeliyiz artık...
caddelerdeki park yasakları uygulanıp sadece 5 dk duraklamak için kullanılsa hem esnafın işleri artar, hem vatandaşa kolaylık olur, hem trafik kilitlenmez. ama yok, ülkede beyinle iş yaparsak iyilik güzellik falan olur, en iyisi aylarca parkedecek olana ses çıkarmayalım da duraklayacak olanlar 2. sıra yapsın, trafik felç olsun, millet küfretsin, ülkeden kaçsın.
Var her şey mümkün.
E günde 200 tane paket dağıtacaz diye herşeyi yapıyorlar. Bütün kuryelerde böyle, trafiğin ağzına sıçıyorlar. Bir sağdan soldan otobüs dolmuş durmuş yolcu indirecek vın diye kapısının dibinden geçiyor farketmezsen ezecek itoğlu it. Ama onun için önemli değil ki o 50 lira kazanacak ya 5 dk erken atıvermenin peşinde o paketi.
Abi kısa süre de olsa yaptım bu işi emin ol park yeri arayarak yapılacak bir iş değil.
park etmiyor, duraklıyor. KTK'ya göre 5 dk'ya kadar duraklama sayılıyor. karşıdaki tabela da park etmek yasaktır tabelası, duraklamaya izin veriyor. 5 dk dursa, hedefler arası ışınlansa 8 saatte 96 paket yapar, akşama kadar 100'den aşağı paket atmıyorlar. sen buraya park et desen bile etmez zaten.
yani başka dağıtma yolu yok gerçekten park yeri falan ararsa on tane paketi dağıtamaz bir günde
Ankara'da dolaşan kargocu arkadaş bu, hem kargolarımız zamanında gelsin istiyoruz hem de herkes her kurala uysun istiyoruz. Trafiği aksatmayacak şekilde beş on dakika park etse idare edilebilir bence sorun yok, zaten yeri geliyo ben de duraklama yapıyorum, o kadar da birbirimiz idare etmeliyiz artık...
5dk dursun nolcak
Trafiği tıkamadıkça, gerçekten 5 dk ve altında durup diğer araçları kilitlemedikçe sorun yok.
caddelerdeki park yasakları uygulanıp sadece 5 dk duraklamak için kullanılsa hem esnafın işleri artar, hem vatandaşa kolaylık olur, hem trafik kilitlenmez. ama yok, ülkede beyinle iş yaparsak iyilik güzellik falan olur, en iyisi aylarca parkedecek olana ses çıkarmayalım da duraklayacak olanlar 2. sıra yapsın, trafik felç olsun, millet küfretsin, ülkeden kaçsın.
Şirket sahibi suçlanmamış