Dikey fare kullanan var mı? Ama benim için önemli olan şu: akşama kadar çizim ve modelleme yapıyoruz. Çizimde sanki normal fare gibi hassas olamazmışım gibi geliyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap