32 inç 16x9 monitör 34 inç 21x9 monitörden daha büyük alana sahipmiş. 34 inç sanki hep daha büyükmüş gibi geliyordu
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
En iyisi 32'' 4k monitör.İkisinide kullandım 34'' monitörler genelde 1440p oluyor ve pikseller sayılıyor.
bende 32 ile 34 arasında kaldım ama sanırım 32 alacağım sansumg un
Çoklu pencere çalışıyorsa ultrawide screen iyi oluyor ama normal kullanımda çok iyi değil. 16-9 daha iyi o durumda.
evet arada kaldım, daha az çözünlürğüe daha çok para vermek istemiyorum haha
34 candır ya. 32 aldım kullanamadım geri 34 e döndüm.
https://www.displaywars.com/32-inch-16x9-vs-34-inch-21x9
21:9'a uygun içerik bulursan tadından yenmez. bi ara 32:9 monitöre takmıştım, oyunun içindesin resmen.
Çünkü inç köşeden karşı köşeye ölçülüyor. En boyadan ne kadar çok büyürse toplam ekran alanı o kadar küçülür.
43" M7 + 32" kullanıyorum, yetiyor şükür
43 inç m7 fiyatı çok uygun ama ona uygun masam yok 80cm den bakıyorum
32" 16:9 ofiste görüyorum, 21:9 yanında çok kötü görünüyor.