Böyle saçma bir fiyata, eBay'den 2TB SSD aldım. Gönderi adresi Almanya'da bir yer. Satıcının hiçbir puanı yok henüz. Dolandırıcılık var ortada, orası malum, ama salatalık çıksa bile eBay'den parayı geri alabiliyorum. Açıkcası arkasında nasıl bir dolandırıcılık var acaba diye satın aldım. 😄

Hayırlı olsun. İçinden hıyar çıkmazsa, güzel alış veriş olmuş.
Açıkçası hıyarı yollayacak mı ondan bile şüpheliyim, kargo ücreti de yok çünkü 😄 Hıyar ve kargo ücreti zaten nerdeyse bu para 😄
aştide satılan dıştan dolgun görünen ama ekmeğin altında sıfır malzeme olan sanvdiç olabilir.
Çakma noname bir ssd çıkacak malesef bios'u modlanmış 2 tb olmayan belki 128 yada 256 gb noname bir ssd çıkacak. 🙁
Abi 20 Euro kargo dahil. Kargo zaten 6 Euro. Ben onun çıkacağından bile şüpheliyim ki zaten ebayden parayı geri alırım her türlü. Burda başka bir dolandırıcılık var da çözemedim.
@coppermine Kağıda basmışlar a4 kağıdı şeklinde o kargoya gelecek falan. 😀
İçinde sdcard olan bir düzenek yollar belki.
Merakla bekliyoruz 🙂
@coppermine Almanya'da yaşayan bir insanın aksiyon ihtiyacı üzerine sipariş verilmiştir 😆
@antinatalist-nasreddin-hoca kimbilir, satıcı belki bir hayırseverdir 🤪