Dün saat 11:40 civarı Vakıfbank kartım ile Halkbank ATM’sinden 8000 tl para çekerken yuttu ve vermedi. Banka güvenliği kendi bankanıza bilgi verin hallederler dedi. Müşteri hizmetlerini aradığımda bant kaydı zaten “ATM’de kalan paranız için arıyorsanız evet diyin” minvalinde bir karşılama yaptı. Müşteri hizmetleri temsilcisine ATM numarasını ve çekmek istediğim ve çekemediğim tutarın bilgisini verdim. Şu an el konulan paramın hesabıma geçmesini bekliyorum ama bir gelişme yok. Daha önce benzer bir durum başına gelen var mı acaba? Kendi bankama bilgi verdim ama Halkbank’a da mı bilgi verseydim yoksa Vakıfbank halleder mi acaba? İşin garip yanı ATM parayı veremediği için el koyuyor. Kendi bankam da parayı ATM’nin vermediğini biliyor ve buna rağmen hesabıma iade etmek yerine mağdur edilen ben oluyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap