Böyle sistem cöpe mi atilir ya. 🙂 bu sira firmalarda windows 10 desteklemeyen cihazlari toparliyoruz. 4 yillik surface cihazi cöpe atmislar tabi aldim bende. Gayet iyi özellikleri var ve windows 11 destekliyor. Ancak genel olarak surface cihazlardan nefret ediyorum, cocuga yilbasi hediyesi olarak vereegim 🙂



şunu atıyorlar he zenginliğe bak
Zenginlik değilde israf bu bence. Çünkü hala iş görecek bir donanımı var.
İş görmek mi, çoğu oyunu çok rahat oynatabilecek düzeyde bence...
@mali5481 , @behzat , adamlar avukat, para tabi .ok gibi olunca sallamiyor bile. muhtemelen update kisminda windows 11'e güncelleyi gormedi yada bilmiyor. yeni bilgisayar alip eskisini cöpe sallamis. Almanya bizi kiskaniyor 😀
4 yil deprication suresi. O noktada mali olarak gider gosterme sansi bitiyor aleti.
ne güzel yere tezgah kurmuşsunuz 🙂
Benim kullandığım laptoptan iyi 😀
Aleti intel GPU'lu sanıyordum. Meğer içinde Gtx 1660 Ti varmış. 🤯
Çöpe atmak yerine üçe beşe bakmadan satamıyorlar mı?
Hayırlı olsun. Merak ettiğim cihazlardan içeriği de görece iyi sayılırmış.
Ürünün mali olarak süresi dolunca iş yerinin yeterince kaynağı da varsa ürünün pek önemi kalmıyor. İş yerinde önceden değişim süresi 3 yıldı, eski cihazları değiştirip depoya kaldırılıyordu. Sonra süreyi 5'e çıkardılar çalışanlara hibe etmeye karar verdiler. Depolama ve envanter kalabalığından kurtuldular.
Nimet bu atılır mı yav. Fazla varsa talip olabilirim 😁 Surface arıyorum