Toki başvurusu yaptım ama durum böyle görünüyor. Oturduğum ilçeyi seçmiştim. Çözüm bilen varmı?

Toki başvurusu yaptım ama durum böyle görünüyor. Oturduğum ilçeyi seçmiştim. Çözüm bilen varmı?

Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
belli bir sene orda oturmak lazımdı herhalde
Seçtiğim il ilçedeyim 4 yıldır.
@gokhans 5 yıl değil miydi süresi
TC Kimlik numaranın 6 ile bittiğini öğrendik, geriye kaldı 10 rakam 😀
Panelcilere sor hızlı öğrenirsin 🫣😅
İkematgahın doğru mu?
Evet sıkıntı yok.
İlk başvuru kotaları ilçe başkanlıklarına ayrılmış. Dün yazdık şaka sandınız heralde.
O ne demek oluyor hocam?
Ad gokhans...
.....
....
Veri tabanina ulasilamadi...
Ya bunca şey yaşanıyor ülkede hala bu adamlara bel bağlamak ne kadar çaresiz kalındığının ispatı
Kazanamayınca yatırılan 5k geri veriliyor mu?
Evet kurada çıkmazsa geri veriliyor.