Ben ne Spotify ne Netflix ne Amazon kullanıyorum. Kullansam da 1 ay falan izleyeceğimi izleyip çıkıyorum abonelikten.
Sürekli değiştiriyorlar çünkü. Dün bulduğun şey bugün yok.. Steam desen oyuna günceleme geliyor 100GB.. İnternet olmayınca çalışmıyor. Mesela, 1 aylık Deezer Premium alıp bilgisayara indire indire müzik arşivi yaptım. MP3 olarak dinliyorum.
FLAC'ta yapardım aslında da işte heryerde çalsın diye 320 MP3 yaptım.
@nineleven Deezer indirdikten sonra mp3 olarak klasörden çalınabiliyormu? Yoksa sadece deezer uygulaması üzerinden mi. Oyle ise 1 ay sonra lisans kontrolü yapacaktır.
@kaptanexa DeeMix diye 3.parti program var, oradan çekiyoruz. Epey detaylı hazırlanmış, kullanımı kolay ama çok ayar var. Bildiğin indiriyorsun yani lisans kontrolü olmuyor.
Yıllarca direndim, iTunes'dan film bile kiraladım ama altyazısını düzeltemediğim için aman deyip yıllardır izlemek istediğim filmleri korsandan izledim. En çok gıcık olduğum şey, dünyada o platformla anlaşması olup, burada dandik bir kanal vs. haklarını aldığı için gösterememeleri oluyor. Amann valla yeter da.
Erişmek istediğim hiçbir film, platformlarda yok.
Ben ne Spotify ne Netflix ne Amazon kullanıyorum. Kullansam da 1 ay falan izleyeceğimi izleyip çıkıyorum abonelikten.
Sürekli değiştiriyorlar çünkü. Dün bulduğun şey bugün yok.. Steam desen oyuna günceleme geliyor 100GB.. İnternet olmayınca çalışmıyor. Mesela, 1 aylık Deezer Premium alıp bilgisayara indire indire müzik arşivi yaptım. MP3 olarak dinliyorum.
FLAC'ta yapardım aslında da işte heryerde çalsın diye 320 MP3 yaptım.
@nineleven Deezer indirdikten sonra mp3 olarak klasörden çalınabiliyormu? Yoksa sadece deezer uygulaması üzerinden mi. Oyle ise 1 ay sonra lisans kontrolü yapacaktır.
@kaptanexa DeeMix diye 3.parti program var, oradan çekiyoruz. Epey detaylı hazırlanmış, kullanımı kolay ama çok ayar var. Bildiğin indiriyorsun yani lisans kontrolü olmuyor.
@nineleven bunun yapılışı YouTube de varmı babama araba için müzik indirirken sorun oluyor
@hakan1987
https://www.youtube.com/watch?v=kEVPaZ3g0-I
@nineleven Bi yaşıma daha girdim. Şu an flac indiriyorum. Spotify da destekliyormuş.Teşekkürler.
Bokunu çıkardılar.
Geçenlerde eşimle izlemek için 4 ya da 5 film bulduk. Bunların 1 tanesi bile mevcut platformların hiçbirinde yoktu. Ne diye para verelim ki bunlara?
Para verdiğim tek platform var o da işte yt music beleşe gelen premium da var ama her an onu da iptal edebilirim.
Disneyde mail göndermiş artık reklam göreceksin diye.
Hizmetler iyi olsa gam yemiycem.
Yıllarca direndim, iTunes'dan film bile kiraladım ama altyazısını düzeltemediğim için aman deyip yıllardır izlemek istediğim filmleri korsandan izledim. En çok gıcık olduğum şey, dünyada o platformla anlaşması olup, burada dandik bir kanal vs. haklarını aldığı için gösterememeleri oluyor. Amann valla yeter da.
Youtube dışında para vermiyorum ben de artık. Stremio'ya geçtim. Kafam rahat 😀
Korsanda daha güzel alt yazı olurmu.Oluyor.Bu kadar kötü yönetiliyor bazı kanallar.
Geçen sene söyledik, Elon Musk bile bundan şikayet ettiyse durup düşünmek gerek.
https://teknoseyir.com/durum/1727772