Bir çılgınlık yapıp Keenetic Hopper DSL AX1800 aldım. hiç gerek yoktu ama elimdeki TP link VR600 V3 e gıcık olmaya başladım. 😀

Edit ax3000 KN 3611 model ile değiştim ürünü.

BeğenFavori PaylaşYorum yap