Bir çılgınlık yapıp Keenetic Hopper DSL AX1800 aldım. hiç gerek yoktu ama elimdeki TP link VR600 V3 e gıcık olmaya başladım. 😀
Edit ax3000 KN 3611 model ile değiştim ürünü.
Bir çılgınlık yapıp Keenetic Hopper DSL AX1800 aldım. hiç gerek yoktu ama elimdeki TP link VR600 V3 e gıcık olmaya başladım. 😀
Edit ax3000 KN 3611 model ile değiştim ürünü.
Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Almışken ax3000 versiyonunh alsaydınız keşke hocam
Hmm onun fiyat neymiş bi bakam 😀
Yarın bir gün fiber olmayan bir evde olursam 😀 ax1800 kalsın kardo eyvallah 😀
HO
Keenetic candır.
HO
hayırlı olsun.
Hayırlı olsun.
"Çılgınlık" nerede? 🙂
3.8k para verdim 😀 daha ne olsun 😀
@baris1 Routerlar 10-20-30-40K diye gidiyor hocam, bu çılgınlık sayılmaz 😀
@protego hocam ne yapmamı istiyorsun çılgınlık için 😀 modem aldım modemle birlikte camdan atlayıp ölmedim mi diyeyim 😀 postu sileyim mi 😀 ister misin ?
ben de 100mbit portlardan kurtulmak için alasım var.
lakin diyorum sonra ne gerek var.
ya benim durum biraz can sıkıntısına oldu aslında. ama @onur-18-fb kardeşimin dediği gibi AX3000 modelini alacağım. Yalnıca fiber destekli olan modeli daha uygun ve donanımsal olarak çok daha iyi.
yalnıca fiber destekli modeli KN-3811
hem fiber hem dsl destekli modeli KN-3611
@baris1 kaliteli cihazların ne kadar güncel versiyonu alınır ise ,o kadar uzun ömürlü olduğu düşüncesindeyim çok sık alınan değiştirilen bir ürün olmadığı için doğru karar