Eskiden ekran kartı kutularının tasarımlarını hazırlarken ne düşünmüşler acaba?
Fotoları linkten aldım: https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/y7wcd7/gpu_box_art_in_the_90s_was_utterly_crazy/










Eskiden ekran kartı kutularının tasarımlarını hazırlarken ne düşünmüşler acaba?
Fotoları linkten aldım: https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/y7wcd7/gpu_box_art_in_the_90s_was_utterly_crazy/










Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kutular da rezildi, isimler de. Powercolor'da Evil Commando diye kart vardı mesela. Palit'in kurbağası, 3dfx'in kan revan içinde gözleri. Gainward'ın çin maskeleri.
Anakartlarda benzer bir trend yokmuş galiba değil mi? Eskiden "gamer" temasında kutular daha çok ekran kartlarında gördüğüm kadarıyla.
Selam abi. 2000 lerin başında en beğendiğim tasarımlar HIS ATI kartlara aitti.
@erhanm bu da örnek kutusu.
@juggernaut Ekran kartı = oyun = çoluk çocuk olarak görüldü hep. Anakart daha ağır abi işiydi. 🙂
Daha çok satmayı.
Bu görsellerin daha çok sattıracağını neden düşünmüşler acaba?
Benim favorim GeForce 256.
En sevdiğim her zaman palitti. Palitin o kurbağası birde alacalı bulacalı kımıl kımıl olan kutusu güzeldi. 😀
384 bit.
@sensible Bit savaşları. Bir ara ne şov yaptılar bundan of of. 2900 serisi bunun rakibiydi o dönem onlar 512 bit idi. Yok ben 3d markta şu kadar puan alıyorum falan. hd2900 xt rakibi güya 8800 gtx ve ultraydı. Ama oyun performansı olarak 320 mb 8800 gts olan dahi rahatça dövüyordu. Ati orada biz dx9 da kralını yaptık 1950xtx ler iler dx9 da kingtik deyip dx10 da ağzına tıkıverdi nvidia. 😀
benim sevdiğim zamanlar SLI Corssfire 😀
478 soketli bilgisayar kullandığımız sırada.. Sene 2007-2008 olması lazım.
Dayım da dükkan açmıştı fatura ödeme ve cihaz satım işi yapıyordu, bilgisayar bileşenleri-telefon falan da vardı 😎
Bilgisayar da onun eski bilgisayarı zaten, Celeron 2.0 + 512mb + İntel Extreme Graphics 2 (Chipset) + 40GB Maxtor İDE gibi bir sistemdi.. Anakartında PCİ-eX'i bırak AGP bile yoktu 😁
Ben oyun performansından dolayı çok zırlayınca bir ekran kartı denemek için getirmişti.. Aynı bu tarz kutulu tabi 🥰 Adam, uymazsa düzgünce kapatıp dükkanda satacak işte.. Tabi evdeki küçük gamer sandığından daha hızlı hareket ediyor 🤣
Ben kutuyu görünce.. Direk yardırmıştım, heyecan da var tabi.. Normalde oyuncaklarını kutusuna koyan falan bir tiptim.. Haşır-huşur açmıştım 😀