Herkese selamlar.
Dün anneme bir telefon aldık. Pttavm'den ithalatçı garantili olduğunu bilerek aldık.
Telefon geldi. Kutu üzerinde yazan seri numara ile *#06# yazınca çıkan ekrandaki seri numara birbirini tutmuyor.
(İmeilerde ise sıkıntı yok. İthalat yoluyla kaydedilmiş imei)
Seri numarası konusu sıkıntı çıkarır mı? Nihayetinde mobil bankacılık uygulamaları da kullanılacak. İçimize kurt düştü. İade ile uğraşmalı mıyım sizce ?
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İkisini de gösteriyor dostum.
Yorumumu siliyorum, kalabalık etmesin.
Ya hata olmuş veya yazılımsal müdahale görmüş. O şekilde kullanılmamasını tavsiye ederim
IMEI çakmışlar muhtemelen ya. Yurtiçi ayni model kayıtlı telefonun imeisini yurtdışı ürüne basmışlar gibi. Telefon ne bu arada Samsung mu ?
Redmi 13 pro 8gb. Xiaomi'nin sitesinden sorgulayınca ise 12 gb redmi 13 pro bir ürün çıkıyor. Muhtemelen 12 gb'lık bir cihazın imeisini çakmışlar. Belki görünen seri numarası da o ürünündür.
Mobil bankacılıkta filan (hesap çalınma vb) sorun yaşar mıyız ondan korktum :/
imei atmışlardır. hesap çalınma olmaz diye umuyorum. yani sonuçta kapalı kutu bir cihaz değil, içerisi açılıp yazılım yüklenmiş olabilir. bir de listelerden dikkat ettiğim kadarıyla 5g modelini aldıysanız sıfırlamamanız gerekiyor. 4g modelinde sıkıntı yok deniyor.
*#06# de çıkan imeli'ler kayıtlı mı? Değildir muhtemelen🙂. Üstte arkadaşın da dediği gibi imei atmış olabilirler(Kiminde bootloader kilidini açıp root yapıyorlar ki bu bankacılık uygulamaları için sıkıntı. Kiminde direnç ile imei atıyorlar ki telefonun içini açıp fiziksel işlemde bulunuyorlar. O da sıkıntı🙂. İmei atma işi komple sıkıntı bence🙂.). Bence iade edin. Paranızın yettiği Samsung garantili bir telefon alın. Kafanız rahat olsun.
tele resetleyin bir iki ay çok program kurmadan kullanın sadece, para işi yapmayın
Ah be niye böyle kaçakçılardan telefon alırsınız