

Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
9800x3d bekleyenler 🙂
%10 fark için 🙂
@ozturka Sıcaklık düşüklüğü, %10 fark ve mükemmel O.C potansiyeli. Doğrudur. %10 +++++ için.
@ozturka aradaki farka iyi bir psu gerekebilir, onlar da x2 fiyat 🤔
9800X3D VE RTX 5080 BEKLİYORUM BEN DE, diğer malzemeler hazır
Bende de RTX4080 var. 5080 mühim değil. Zaten 5090 fiyatına çıkar. 9800x3d, msi carbon anakart bekliyorum.
7200 mhz patriot cl34 ram.
990 pro. 2tb
Evga gold 750W
Lianli 216 kasa. 3x Noctua Redux 140mm
Noctua 14S soğutucu.
Igame RTX4080.
Samsung m7. 😀
Bekliyoruz bakalım.
@aks monitörün rızkını işlemci yemiş gibi 😀
4060ti yerine rx6800 önerirdim...
@joe aslında psu ile ekran karı almıyacaktım anakart bakarken önüme cıktı bu 4060 ti bi anlık reflex ile aldım 😁
@djselami kaça aldın 4060ti I ben geçen indirimden 12.500 e amazondan 6 taksit e aldım
@flagbearer 15 e aldım
Güle güle kullanın umarım anakart üzmez
@cimadam en çok anakart yordu beni