RTX 4080 sattım.
Sattığım adamın bilgisayarında 14700K var. İşlemcisi bozuk sanırım. 100 FPS üstü alamadığını söyledi. Ben de geri aldım. Karta test yaptım.
4k FullMark sonucu 184 FPS ortalama çıktı. Benim işlemcim çok eski. Henüz işlemci alamadım.
2k 355 FPS çıktı.
1k 517 çıktı. İşlemci nedeniyle.

Sizde değerler nedir? Listeye baktım. 3080'in iki katı sonuç vermiş.

BeğenFavori PaylaşYorum yap