"temu ucuz değil, bizim esnafın kazığı çok sivri sadece... zaten değeri 20 tl olan bişeyi 100 liraya iteleyenler yüzünden temu ucuz sanılıyor"
diye düşünsem ne dersiniz ?
Teknoseyir gündemi
#EA#note9pro#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#WhatsApp#ttmobilSon bir saat içinde 200 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Haklısın da toplumda da şöyle düşünce var, sürekli ne ucuz kaldı ki diye her saçma fiyatı normalleştiriyorlar.
En ucuz şeffaf kılıf 90-100 lira. Hadi online siteleri anlarım da la sen kargo parası, komisyon ödemeyen esnafsın. 100 lira ne a
bazı ürünler anlamsız pahalı bazıları uygun birde pahalı bulduğunuz ürünü site içerisinde aratın biri 100 tl isterken başka bir satıcıda 20 tl olabiliyor garip bir fiyat politikası var
geçen elektrikçiye 3x1,5 kablo sordum internet satışlarından daha yüksek fiyat verdi. bu işi de anlamıyorum.
@alptekinck ufak işletmelerde kartla ödeme komisyonu fazla oluyor. internet gibi sürekli satış yapmadıkları için kar marjını yüksek tutuyolar. uygun fiyat verenler verebilenlerin satışı yükseltmek için trenyolda falan ilanları oluyor
@cingibi kartla ödemeye kalkınca da verdiği fiyatın üstüne ekliyor ki.
Fırsatçılık ve Ahlaksızlık bu toplumun yapısında var. Yakında Temu, Aliexpress vs. gibi yerlerden alışveriş yapma konusunda zorluklar/engeller yaratılır eminim.
Her şeyi anlarım ama hepsinin bir kargo
masrafı var. 1 dolara terlik alıyorsan bu ürünün maliyeti eksi demektir. Eleştiri yapılacaksa yanlış açıdan eleştiri yapılıyor.
uygun fiyatlı ürünler var ama sepet doldururken arada işe yaramayacak (az gerekli) ürünlerde alınıyor. türkiyede 200 tl olan ürünü 100 tl ye buldum dye seviniyorsun ama ödeme aşamasında aslında 135 tl oluyor ve minimum sepet tutarı 980tl olduğu için vergi dahil 1300tl altı bir alışveriş yapamıyosun. ama daha önce hiç görmediğimiz alışverişi yaptıktan 30 gün içerisinde fiyatı düşen ürünün para iadesini alma işi çok cazip bir teklif
https://share.temu.com/cK1yVg5OoMA mesela hem bu kadar ucuz olup bir o kadar faydalı bir ürünü buralarda bulamadım
Banada hem tel hem saat için şarj kablosu lazımdı saat şarjı için 130 tl istiyince bune ya adam mı ....... diyip internetten aldım sonuç 😅😅😂
Sanki teşvik var gibi. Aliexpresste de var aynı ürün ama bir dünya kargo ücreti var. Esnafı korumayı hiç istemem ama adamlar ithalat yoluyla ürün getiriyorlar ve ciddençok para tutuyor 🙁
Bisiklete yol bilgisayarı aldım 5 bine, tr de 15 bin. Yersen kirşen.
takı gibi şeyler ucuz , onun dışında pek bişey yok gibi.
temu minimum sipariş limiti 2.000 TL olmuş
Ucuza güzel şeyler de aldım.
Örnek.
el feneri. Bizde 400. Orada 80
TYPE-C dönüştürücü. Bizde 80 - Orada 15.
Masaj tabancası. Bizde 1200 - Orada 400
3m 120w USB kablo. Bizde 300. Orada 70.
1m 120w Bizde 200 - Orada 50.
Daha tonla sayılabilir.