"temu ucuz değil, bizim esnafın kazığı çok sivri sadece... zaten değeri 20 tl olan bişeyi 100 liraya iteleyenler yüzünden temu ucuz sanılıyor"
diye düşünsem ne dersiniz ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap