Merhaba arkadaşlar.
Assembly ve C/C++ dersleri almak istiyorum, mümkünse yüz yüze. İstanbul kartaldayım konu hakkında yardımcı olabilecek arkadaşlar yazarsa sevinirim.
Merhaba arkadaşlar.
Assembly ve C/C++ dersleri almak istiyorum, mümkünse yüz yüze. İstanbul kartaldayım konu hakkında yardımcı olabilecek arkadaşlar yazarsa sevinirim.
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
C icin yakin zamanda benim kuzenimde bana sormustu. Bir bilen arkadasa danistim, C ve Sistem Programcıları Derneği varmis onun egitimleri var. Kuzen yazildi.
Kurs parasına ikinci monitörü almanızı tavsiye ederim.
https://csystem.org/courses/c-programlama-dili/
Temeliniz hiç yoksa doğrudan yüz yüze ders almak pek faydalı olmaz diye düşünüyorum.
@ozturka Bence de. Youtube üzerinde temeli atacak çok kaynak var. Özellikle Sadi Hoca'nın bu kısa serisi ile çok güzel temel atılabilir.
https://www.youtube.com/watch?v=gHmaZ2zeLu8&list=PL4eNZvHTpYhnACSWVmRBEr1MviDZ26b5E
Kodlama dediğimiz şeyin bir sonu yok. Hayat boyu öğrenmeyi gerektiriyor. Giriş konularını kendi kendine ögrenemeyen birinin devamını getirebileceğini sanmıyorum. Naçizane düşüncem bu yönde.
Assembly ve c++ demekki performans işlerine girilecek, Low level geliştirme yapılacak belki embedded mevzuları söz konusu olacak.
Kolaylıklar diliyorum.
C ailesi için Deitel & Deitel'in C/C++ kitabı fena değil; orijinali de çevirisi de yardımcı olur, giriş için.
Teşekkür ederim arkadaşlar, bionluktan bir iki kişiyle görüştüm biri bana çok yakın oturuyor o arkadaştan haber bekliyorum. Ayrıca iki arkadaşla da online deneme dersi için anlaştım.