Yediğiniz fiyat puana göre en iyi dondurmanız hangisi ? nerede ?
Teknoseyir gündemi
#işbankası#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 268 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Burger King. Yediğim en iyi dondurma değil, yanlış anlaşılmasın. Fiyatına oranla iyi ve standardı olan bir dondurma. Yaşadığım ilde çok iyi dondurmacılar var ama pahalılar.
Geçen yaz 50 TL idi sanırım tam bir FP
Üzerine dondurma bile yazamamışlar. Algida dan direkt uzak duruyorum ben ürünleri kaliteli değil.
Dondurma değil bu, dondurma benzeri ürün. Kaşar yerine tost peyniri yemek gibi.
Yıllar önce 10 TL'ye Ben&Jerrys alırdım marketten. Bugüne kadar yediğim en iyi dondurmadır. Daha sonra hiç denk gelmedim.
File market, aldo
algida sütübol içerdiği %50 süt ile iyidir: https://www.migros.com.tr/algida-maras-usulu-sutu-bol-dondurma-500-ml-p-b0ad58
filemarket'in dondurmaları da neyli ise onu en az %5 koymaları yönünden iyidir.
https://www.google.com/maps/@40.9579179,28.8291611,3a,90y,162.03h,90.58t/data=!3m7!1e1!3m5!1sRTWBTav5MihQjDUVNwA4MA!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DRTWBTav5MihQjDUVNwA4MA%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D135.8187%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192?entry=ttu