Yok Ex30 sacma bir fiyatlandirmaya sahip. Benim sahsi fikrim fiyatini haketmeyecegine yonelik. XC40 filan neredeyse ayni fiyata geliyor.
%30 daha ucuz cikmasi lazimdi ama araba fiyatlari dunyada kafayi yemis durumda. Hic mantikli gelmiyor artik araba almak. 5 tane arabaya ev aliyorum su anda. Sacmaligin daniskasi.
Araç çin üretim olduğu ve şu an çin ve benzeri ülkelere değişik yaptırımlar geldiği için (ülke genelinde kendinin 20 ve üstü servisi olması ,çin vergisi. vb ) ülkeye getirmekten vazgeçmişler.
Bilmeyenler için.
ikinci bir muz cumhuriyeti kararnamesine kadar elektrikli aracı olmayıpta benzinli aracından elektrikli araç düşmanlığı yapmak yasaklanmıştır yapanlara cezası ana bacı küfür olabilir 😀
Coğrafya kaderdir
Yok Ex30 sacma bir fiyatlandirmaya sahip. Benim sahsi fikrim fiyatini haketmeyecegine yonelik. XC40 filan neredeyse ayni fiyata geliyor.
%30 daha ucuz cikmasi lazimdi ama araba fiyatlari dunyada kafayi yemis durumda. Hic mantikli gelmiyor artik araba almak. 5 tane arabaya ev aliyorum su anda. Sacmaligin daniskasi.
Klasik cevabımı hatırlatayım: Doğu Almanya.
Araç çin üretim olduğu ve şu an çin ve benzeri ülkelere değişik yaptırımlar geldiği için (ülke genelinde kendinin 20 ve üstü servisi olması ,çin vergisi. vb ) ülkeye getirmekten vazgeçmişler.
Bilmeyenler için.
Elektrikli yalan değil. bir dünya gerçeği. ama bize haram. paşa paşa gidin togg alın diyorlar. 11 bin usdlik dacia spring 1 milyon bu ülkede.
spring o kadar ucuz değil ya
The Dacia Spring 65 starts at €22,300 for sale in France.
@kortex orda da ek vergi var işte 😀
@kortex çin fiyatı 9600 usd 😀
@ilkercom yok ya hocam o başka araba değil mi spring karşılığı bir arabadır muhtemelen.
https://www.youtube.com/watch?v=GmAax3zxLR8
@kortex aynı araç işte. Avrupada ekstra çin vergisi ile satılıyor. çin fiyatı 9600 usd. bizde 30 bine satılıyor.
@ilkercom Avrupalılarla beraber soyuluyormuşuz vay ben beyle vaziyete ... 😀
@kortex çinlilerin önünü keselim derken bizimkini kestiler
ikinci bir muz cumhuriyeti kararnamesine kadar elektrikli aracı olmayıpta benzinli aracından elektrikli araç düşmanlığı yapmak yasaklanmıştır yapanlara cezası ana bacı küfür olabilir 😀