Vodafone yeni kampanya yapmış. Artık 1000 dakika standart oldu. Tahminim operatörler bundan sonra 10-15 GB'tan aşağı paket satmayacak. 4G internetle fazla işi olmayan gittiği her yerde wifi olan birisi için gereksiz.
https://www.vodafone.com.tr/numara-tasima-yeni-hat/tarifeler?cid=sms-c2d-mobacq-kirmizifirsat-221023

hiç gereksiz değil, İnstagrama girip yarım saat baksam 1 GB gidiyor
Güzel fiyatlar. Ben de vodafone 40 gb kullanıyorum 200 liraya ama bana bu 60 gb paketini sunmuyor, sadece sınırsız uçuk fiyatlı tarifeleri gösteriyor. Taahhütüm bitince mecbur operatör değiştirecem.
Bu arada gereksiz olduğunu düşünmüyorum aylık kullanımım çoğu zaman 40 gbye yaklaşıyor bazen 50 gbyi buluyor hatta.
ama çekmiyor.
Ulan bize pahalı fiyatlardan soktular sonra birdenbire fiyatlar hep düşmeye başladı.
Abone transferinde firmalara BTK para filan mı ödüyor diye merak ediyorum. Yeni abonene veriyorsun eski aboneye yok. Adam gidip gelsin veririz diyorsun. Var bu işte bir iş..