Merhaba 2-3 gündür doğru düzgün bir cüzdan bulamadım.Aradığım şey ise çok fazla kalın ve büyük olmasın fiyat hiç sorun değil en az 5-6 kart yeri ve nakit para bölmesi olsun yeter.Tavsiye ettiğiniz bir cüzdan var mıdır
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 273 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bundan 2 defa aldım ikisindede kart bölmelerini yanlış dikilmesi sonucu iade ettim.
https://amzn.eu/d/i9LK56z
Ben bunu kullanıyorum. Minimal ve kullanışlı.
Cengiz pakel markasının ürünlerine bir bakmanızı tavsiye ederim.
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B09KH1CMLV/ref=ox_sc_saved_image_4?smid=A11P4X46GYZZHU&psc=1
Ben cüzdan kullanmaya bunun sayesinde başladım 😁 Lastiği için almıştım.
https://www.mavi.com/kahverengi-deri-cuzdan/p/090927-25818
Bende de columbia’nın cüzdanı var. Fena değil.
Birkaç senedir şu modeli kullanıyorum, memnunum. Sizin tarif ettiğiniz tarzda çok kompakt bir model değil ama klasik cüzdanlardan biraz farklı bir tarz. Belki ilginizi çeker. https://galenleather.com.tr/products/mega-mini-fermuarli-deri-cuzdan-crazy-horse-navy-blue
En iyisi exentri marka olandı şu ana kadar kullandığım
Aşağıdaki modellerin ikisini de kullanıyorum, ikisinden de memnunum.
https://www.mavi.com/kahverengi-deri-kartlik/p/0910317-70227
https://www.mavi.com/kahverengi-deri-cuzdan/p/091237-25818
uzun aramalardan sonra bunu aldim bende, bozuk para tasimam, nakit parayi da nadir tasirim
ehliyet, 1-2 banka karti ve belki kimlik falan, kimi zaman toplu tasima icin kart, ve kapilari acmak icin cip anahtarlik
simdilik idare ediyor ama kartlik gibi de yazin pantolon cebinde rahat tasinmiyor ne yazik ki
https://valizmagazasi.com/grande-725-mekanizmali-deri-cuzdan-kartlik-kahverengi/
Bu çok kalın gibi geldi hocam.