Trendyol aracılığıyla 50k kredi çekip aşağıdaki bilgisayarı aldım.Teb üzerinden 50k olarak krediyi 12 ay taksitle 3 ay ertelemeli olarak toplam 59k ödeyeceğim.Diğer bankalar 2.3 yada daha üzeri kredi veriyolar.İyi bir fiyata aldım gibi sizler ne düşünüyorsunuz?https://www.trendyol.com/msi/intel-core-i7-12650h-16gb-1tb-ssd-rtx4070-freedos-15-6-fhd-144hz-tasinabilir-bilgisayar-p-695787807
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Almışsınız zaten hayırlı olsun diyelim. Güzel
Bilgisayarı bilmiyorum ama krediyi çok ucuza almışsınız. Hayırlı olsun
Aklımda almak yoktu ama kredi faizi iyi gibi geldi o yüzden aldım.
Ona hiç dikkat etmedim hocam.12 yaşındaki kız kardeşime aldım.Kendisi yazılım ile epey ilgili birde oyunlara mod falan yapıyor 😀
Ram 32gb olabilirmiş. Ram ve ssd fiyatları bayağı ucuzladı aslında, laptoplarda ne diye kısıyorlarsa.
Burada yazana göre 105W https://tr.msi.com/Laptop/Katana-15-B12VX/Specification . 51 bine şu ürün varmış 32 ram, 140W 4060, 13700h https://www.amazon.com.tr/dp/B0BYZ7D9Y7
Bilgisayar çok güzelmiş yalnız. Kıskanmadım.
karikatür yasak degilmi
🚨 karikatür alert 🚨
Karikatürden uçarız.
@bezmialem @farmer_man @93-truva karikatür imha edildi
İyi günlerde kullanmak nasip olsun?
17.3 alaydın keşke yinede h.o
Ekran 2K IPS ve ram 32 gb olsaymis.