Garsona, valeye, kuryeye vs bahşiş verme adetiniz var mı ? Ben eskiden bozuk para olarak para üstü verilecekse tamam üstü kalsın diyordum ama artık kart kullanıyorum. Birde fiyatlar çok arttı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap