teknoseyir in mobil app i niye yok aga, api ları verirlerse android tarafını tek başıma yazarım
Son bir saat içinde 209 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
React native akar zaten pek bir feature yok.
Hocam ben de java ve kotlin skilleri var, kotlin multiplatform mobile çıktı belki onla cross platform ayakları yapabilirim ama native yazdım şuana kadar, eğer teknoloji, mimari önemsemeden google playe çıkalım teknoseyiri derlerse, çok çok kısa zamanda yaparım, google play store hesabıda var, herkesin işine gelir
@moronist kotlin cross platform gelmiş mı wow. Zaten kimse yap demez laf olsun diye yazdım 😅
@cenk_akay08 geldi geldi aslında tam cross sayılmaz, ortak bir modül var common, util, network gibi hem iosda hem androidde ortak kullanılabilecek şeyler ortak modülde, onun dışındakiler swift veya kotlinle yazılmaya devam ediliyor, tam cross denmez bence 🙂
Bence istense hamdi abi yapardı şimdiye kadar.
evet bence de öyle
sadece akış var, dümdüz bir site gerek yok ki. şahsen ben bunun için app indirmezdim.
twitterda bakıldığında sadece akıştan oluşan bir site, ufak detaylar ama önemli detaylar, teknoloji sayfası olduğunu iddaa ediyorsan, tüm platformlarda olmalısın
@moronist twitter'in milyonlarca kullanıcısı var hocam, burada ise her gün kapatılacak mı, ne zaman kapanacak gönderileri var
Uygulama geliştirmeye değecek kadar para kazandırmıyoruz burada gezerek.
Yap ya, buradayım be, buradayım! 😀
javada kotlinde webview kullanarak çok kolay yaparım ama o sadece bir web sayfasını mobil uygulamada açmaya yarar, özelleştirip, kişiselleştiremedikten sonra bir anlamı kalmaz, hobi olarak yapıp geliştirebilirdim
Daha önce yapan arkadaş oldu sitede. Sonra kaldırmak zorunda kaldı diye hatırlıyorum. Bence pek bulaşmayın.
Tamamdır hocam ben düşüncemi söyleyeyimde onlar bilir 🙃
soru, teknoseyir.com niye var olarak sorulmalıydı.
Gelip takılalım burada, yeni bir app yüklemek de neyin nesi ...
vergiden kaçınma 🙂 vergi istisnası düşük vergi ödeme.