İyi akşamlar dilerim. Yıllardır kullandığım işlemcim r5 1500x'i upgrade edip r5 5600'e geçiş yaptım. Kutusuz sipariş verdiğim için hali hazırda kullandığım amd stok soğutucu ile devam etmeyi düşünüyorum keza kasam zaten serin çalışıyor. Kullanıp da tavsiye ettiğiniz bir termal macun var mıdır? Tercihen Amazon'dan almak istiyorum macunu da
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Noxeen Nx9 f/p diyebilirim.
Amazon'dan kullanıcı yorumlarına baktım alanların hepsi övmüş. Siparişi verdim teşekkür ederim
Mx4 mü 5 mi ne vardı
Coolermaster Mastergel Maker 11W/m-K
https://ty.gl/zevyedbq2m
Kesinlikle tavsiye ederim. 1 hafta önce kullanmaya başladım. Stock termal macun ile 95'den aşağı inmeyen işlemcim (ki 95 sınır, throttle yaparak koruyordu bu sıcaklığı) artık tam yük altında 85'de çalışıyor.
Bir sonraki hedefim ise bu: Thermal Grizzly Conductanout 73W/m-K
https://www.hepsiburada.com/thermal-grizzly-conductonaut-sivi-metal-73-w--m--k-1gr-p-HBV0000111RGZ
Bilgisayar: Asus TUF A15, 4800H, 1650Ti
Arkadaş yazmış en iyisini mastergel maker
Anakart değiştirmeden mi yaptın geçişi?
Evet bios update yeterli oluyormuş. Asus'un sitesinde eklemişler uyumlu işlemciler listesine gerekli bios sürümünü de yazmışlar