Geçende bahsettiğim Hyperx Clutch geldi. İlk izlenimlerim aşırı olumlu. 9. nesil Xbox kontrolcüsünden 20 gram daha hafif. (Elimde 9. nesil xbox kontrolcüsü yok ama kullandım, onu da biliyorum. Bunun rakibi 9. nesil kontrolcü kesinlikle.) Yanında telefon bağlama aparatı, 3 metrelik hızlı şarj destekleyen Type-C kablosu (Poco x3 Pro ile denedim, hızlı şarj oluyor) ve 2.4 Ghz alıcısı çıkıyor. Analoglar ve tetikler aşırı hassas, en az Xbox kontrolcüleri (hem 9. nesil hem de 360) kadar hassas ve hiç ölü bölge yok 😀 Şu haliyle bu fiyata gerçekten bedava bir gamepad. Aklımı kurcalayan tek nokta ne kadar dayanıklı olacağı. İki önceki gamepad'im olan F710 çok hantaldı, ağırdı ama dayanıklıydı. Bayağı işimi görmüştü. (5 sene kullandım :D) Bu ne kadar dayanır merak ediyorum. Şu anki gamepad'im olan Xbox 360 kontrolcüsünden sonra ilaç gibi geldi ama detaylı inceleme yapabilmek için biraz daha kullanmam lazım. Ama şimdiden eksi nokta olarak iki şey sayabilirim. Birincisi boyut olarak Xbox 360 kontrolcüsünden bir tık daha ufak. Tam eksi sayılmaz aslında, öyle devasa bir fark yok ama elinize alınca daha ufak olduğunu fark ediyorsunuz. Eliniz çok büyükse tavsiye etmem. Ama normal insan eliyse sıkıntı çıkmaz 😀 Diğer eksi de gamepad'in ön yüzündeki beyaz led'ler. Aşırı parlaklar ve kullanırken sürekli yanıyorlar. Bant ile kapatacağım muhtemelen. Amazon linki; https://www.amazon.com.tr/dp/B09V2RBL2B?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details

BeğenFavori PaylaşYorum yap