Onlar geliyorlar... 🙂
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 345 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Keşke gelseler de boş haberler gibi
🙂 Kıyamet?
@tarikkaya eski kız arkadasimdi güzeldi
Starlink'e benzemiyor. Sekizgen ve antenli diyorlardı. Muhtemelen uydulardan birisidir.
@dolunay nordik nasıl acaba? 100 dolar diyen güzellerden varsa ben giderim. 🙂 Birde pirinç olacak.
Dunyanin geri kalaninda bir sikinti yok bu arada. Olay sadece Turkiye'de...
Bu da Cinlilerin bir haltidir kesin.
Sıkıntılı bir durum olsa Türkiye'nin başına gelirdi demek ki sıkıntı yok
poşet la bu
ufo dediğin kainatın öbür ucundan buraya geliyor ama vurulmamayı başaramıyor?
Sponsored by Kütahya Porselen
🙂
Vurmuş tertemiz ufosun da yatıyor
Bir Ameriga uğruna, yâ Odin, ne uzaylilar batıyor!
Ey, bu yerzúzü için toprağa düşmüş, E.T !
Gökten inerek öpse o pâk toprağa değer
Virüs salgını, deprem zaten bir uzaylı saldırısı kalmıştı 😛