Elektrik okuyan kişiyi yakaladım. Sorun meğerse sayaçtaymış, arızalı olduğu için okuyamıyorlarmış. Tedarikçi şirkete haber verdiğini söyledi ama gelen giden yok. Bu durumda benim başıma bir iş gelir mi? Haziran başından beri 7/24 klima kullanıyorum, eğer onların sorumluluklarındaysa sağlam zarar ederler 😀

Benim eve 3 aydır elektrik faturası gelmiyor. En

Benim eve 3 aydır elektrik faturası gelmiyor. En son gelmeye çalıştığında arkadaşıma ait bir köpek vardı, ondan giremedi ve benim de durumum uygun olmadığı için köpeği içeri...
BeğenFavori PaylaşYorum yap