Tartışma başlatıyorum iPhone SE 2 satıp galaxy s21 almak ne kadar mantıklı 😀
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
apple ekosisteminin ne kadar içindesiniz ?
Sadece telefon 😀
S21, ayfon kadar destek almaz.
tek artısı belki de o
SE2 elinizde halihazırda iPad, Mac falan varsa bir işe yarar. Böyle bir şey söz konusu değilse SE2 kullanmak işkencedir. S20FE'ye bile geçilir şu durumda.
Mantıksız. Eski bir ios kullanıcısı olarak keşke param olsaydı da yine iPhone alabilseydim diyorum.
Samsungcu değil miydin sen en son?
@karma Kim demiş 😀 Poco X3 Pro kullanıyorum şu an. Ondan önce iPhone 6 kullanıyordum ama artık emekli oldu.
çok
Daha Büyük ekran dışında hiç bir mantıklı yanı yok.
Apple ekosistemine bulaşmadı iseniz mantıklı, bulaştı iseniz bir şey diyemem. Ben küfür ederim, niye bulaştım diye ama başkası da tam tersini söyler.
Bulaşmadım fazla bulaşmam da 😀