Hafta sonları formula 1 izleme keyfim vardı oda gitti. S sport 2 yi izleyenler var mı nerelerden izliyorsunuz. Kaçak izlemeyi sevmediğimden gittim vodafone tv almıştım aylık 12 tl ye spor kanalları ile anlaşamamışlar, kaldırdılar.

Hafta sonları formula 1 izleme keyfim vardı oda gitti. S sport 2 yi izleyenler var mı nerelerden izliyorsunuz. Kaçak izlemeyi sevmediğimden gittim vodafone tv almıştım aylık 12 tl ye spor kanalları ile anlaşamamışlar, kaldırdılar.

Son bir saat içinde 274 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu 3-4 ay önce gitmişti zaten
3 hafta önce formula 1 başlayınca almıştım. 2 hafta önce izledim formula 1 i
@d3lidolu https://teknoseyir.com/durum/1506344
En azından 1 ay önceden haber verselerdi veya şu tarihten itibaren feshedilecektir, anlaşamadık deselerdi daha iyiydi. Pazar günü arkadaşlar gelecekti, plan yapmıştık. 2 gün kala üzdü bu mesaj.
Buyurun size Vodafone.
https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafoneun-1-aydir-numara-tasima-islemini-yapamamasi
Şikayet bana aittir.
Blu TV'de de vardı bir ara oradan da kalktı sonra S Sport.
sırf f1 içn geçen ay almıştım şimdi iptal ederim bir aylık ceza ne kadar olabilri acaba...
Turkcell Tv+'ta mevcut. Premium pakette geliyor, aylık 25 lira ücreti var.
Kablonet ile tivibu da felan da varmış ama biraz pahalı geldi çünkü öbür kanalları neredeyse hiç izlemiyorum.S sport plusın 6 aylık paketi 85tl ye geliyor. Almayı düşünmüyor değilim.
Delidolu bende izliyordum vodafone tv de. Kanallar kalktı çöp oldu resmen. Hiç bir artısı kalmadı. 3 tane sinema kanalı kaldı.
Çöp oldu resmen. Eskiden ne güzel ssport izleridm. discovery vs..
Çare inat TV.
Ssport Plus‘tan izliyorum, yıllık 149 tl.