Askerliğe elverişli değildir raporu almamla alakalı daha önce bir paylaşım yapmıştım.
Avukatım kaldırmamı istemişti dileyen kişiler için telegramdan soruları cevaplayabilirim ?
Ben 140 kg 1.84cm boy ile boy kilo uyumsuzluğundan elverişsizdir raporu aldım.
Raporu teslim ettim.

@xekeru neden kaldırmanı istedi? gerekçesi neymiş? önceki bir sürü hit/ziyaretçi alan blogu da kaldırmışsın 😀
avukat işte pimpirikli
@xekeru tamamen kaldırmak yerine sıkıntı olan yerleri kaldırsaydın keşke sadece, ciddi şekilde ziyaretçi çekiyordu googledan o yazı, bana insta face whatsapp telegram her yerden yazıyorlardı soruyorlardı 😀
@gurkan-atilgan biliyorum ama yapacak birşey yok.
Aslında ben de uyumsuzdum ama 3 sene onla uğraşmak yerine bedelli yaptım fiyat 15k iken. Muayeneyi yapan doktor da sözlü olarak aldı boy-kilomu, ölçüp tartmadı 😀
🙂 tercih meselesi
@xekeru Tercihten ziyade şartlar önemli. Yurt dışındayım ben. Her istediğimde gelip gidemiyorum, bazen 8-10 ay hiç gelemediğim oluyor. Tam boşluğa denk geldi, 18 günde kurtuldum 😀
ben de 15k bedelli yapacaktım kilodan almadılar parayı verdiğim halde :/ fiziğimde sorun olmayınca alırlar herhalde deyip kilomu doğru söylemiştim ben...
@airoso parayı geri alabildin mi?
@gurkan-atilgan 3. muayene sonunda muaf olunca aldım
olmuyor 😀
🙂 başlıcam, 1 yıl içinde veririm 40-50 zaten metobolizmam bozuk.
@tongyabguhan34 evet çok zor 😀
Gözle ilgili bilgin var mı? Kaç numara olunca muaf oluyorsun?
bilgim yok
Iki goz toplami 14 ve ustu olanlar.
Kaç gün sürdü işlemler?
3 yıl her yıl başı ilk hafta gittim toplamda 6 gün.
1200
@xekeru Teşekkürler, benim de sağlık geçmişimden dolayı muhtemelen muaf olacak da eğer kısa sürüyorsa hiç tecille uğraşmayayım demiştim. Herhalde muayene olduktan sonra 1-2 hafta sürer kararın çıkması.
@dikistutmazsabri tercih meselesi
@dikistutmazsabri
1 aile hekimi
2 en yakın eğitim araştırma hastanesine sevk
3 eğitim arştırma hastanesinde 7-8 doktoru tek tek gezme
4 sonuçları sağlık kuruluna teslim
5 sağlık kurulundan en az 1 hafta sonrasına gün verip öğleden sonra gel denmesi
6 1 hafta sonra öğleden sonra sağlık kurulu kapısı önünde dikilmece
7 sağlık kuruluna çağırılma, değerlendirilme
8 çık tekrar dışarıda bekle
9 tekrar adın okunsun evraklarını al
10 askerlik şubesine teslim
11 askerlik şubesinden geçici muafiyet alma, edevlette onay bekliyor gözükmesi
12 evraklarının bağlı bulunduğun asıl askerlik şubesine iletilmesi, orada incelenmesi onaylanması (yaklaşık 4 ay)
13 edevlette kesin ve resmi şekilde muaf gözükmek
süreç böyle olacaktır aşağı yukarı
ertesi yıla bırakma alanlar için 11. adıma kadar 3 yıl tekrar yapıyorsun. 3. yılda 12 ve 13 geçiyorsun 🙂
@gurkan-atilgan Çok teşekkürler bilgilendirme için. Havaların ısınmasını bekleyeyim o zaman 🙂
@gurkan-atilgan ben o kadar uğraşmadım ya,
aile hekimi sonra devlet hastanesine gittim 2 kere (kimlik fotokopisi ve 1 yıllık ilaç dökümü lazım) birinde doktora muayene oldum birkaç evrak hazırladık falan sonrakinde heyet önüne çıktım aldım kağıtları verdim askeriyeye bu kadar 😀
@m-ahmet sağlık durumuna göre değişiyor işte süreç 🙂
@gurkan-atilgan bir de galiba istanbulda ikamet edenler için askeri hastane mi ne olmalıymış artık bizim bi arkadaş gidecekti geçenlerde normal hastane olmaz mı ne demişler tam anlatamadı da 😀 öğrenemedim doğrusunu.
boy/kilo uyumsuzluğuydu benim
@m-ahmet askeri hastane mi kaldı yahu 😀 bir sorun yoksa aile hekiminden direkt askere, sorun varsa aile hekimi "beni aşar" diyip sevk veriyor, sonra eğitim araştırma hastaneleri bakıyor o işe, kurula gidip evrakını alıp her branşı geziyorsun tek tek işte
@gurkan-atilgan ya belki de ona eğitim araştırma hastanesi dediler ama kulakları düdük olduğu için anlamadı bizim arkadaş. 😀
@gurkan-atilgan bu kadar ugrasana kadar 6 ay akerlik yaparim.15 sy hv er olarak yaptim.hava hastanesinde...ekim ayinda akciger ameliyatim icin heyete girdim.3 kwz haftada 2 gun gittim..sonuc gozum bozuk cikti...
@srkndmrgl 6 gün toplamda 8-10 saat uğraşmakla 6 ay askerlik aynı şey mi? 🙂
@gurkan-atilgan askerlikte ,rapor aldigim surecten daha az yoruldum...
kilosu olanlar sağligina dikkat etsin.cephe gerisindede asker lazim...
Bu belge sadece bir yıl mi geçerli en az 3 sene tekrar etmesi gerekiyor diye biliyorum doğru mu yanlış mı? Bir kere yüksek kilodan çürük raporu almak mümkün mü