Merhabalar az önce Asus eski üyesi olduğum için indirimle Asus Phoenix GeForce RTX 3050 8G PH-RTX3050-8G 8GB ekran kartı aldım. Sanırım bir kaç güne gelir kargosu. Benim ihtiyacım yok, piyasada baktığımda en uygunu 7700TL.
Eğer geldiğinde isteyen olursa satabilirim. Fiyatını 7250TL olarak düşünüyorum. İstanbul Maltepe tarafındayım isteyen olursa mesaj yolu ile ulaşabilir.
Edit: FİYAT 6500TL
#ikinciel aslında #sıfır

Asus bir iyilik yapmış sizde bir iyilik yapın da biraz güzel fiyata verin.
Varsa teklifiniz düşünebilirim
Hayırlı satışlar. Bu ayrıcalık nasıl kazanılabiliyor? Asus'ta üyeliğim var, her hangi bilgilendirme gelmedi.
Merak edenler için satın alınan fiyat: https://teknoseyir.com/durum/1517046
🤣
Bana da gelmiş, Asus'ta 2008'den beri kayıtlı 26 ürünüm varmış. Ondan geldi sanırım. İleriki günlerde başka ürünlerde de indirim olacakmış, ekran kartı için kullanmıyorum şimdilik. Monitör olsa işime yarardı.
İnsanları gerizekalı yerine koyan firmalardan uzak durun arkadaşlar
Bana da gelmiş ama 3050 olmayanların hepsini silip süpürmüş herkes (ne kadar doğru bilinmez tabi ki)...
tek fanlı modeller biraz sıkıntı ama çok ısınan bir kart değil zaten