Bir tanıdığımın, uzun zamandır kullanmadığı açık kalmış cep telefonu hattını kapatmaya, operatörün bayisine gittiğinde, bayi; "hattınıza yüklü 1.000.000 TL var. Geçmiş dönem borçlarını ödeyip, hattı kapatınca bu parayı alabilirsiniz" demiş. Tanıdığım bu paranın kaynağını bilmiyor.
Sizce durum nedir?

BeğenFavori PaylaşYorum yap