Bir tanıdığımın, uzun zamandır kullanmadığı açık kalmış cep telefonu hattını kapatmaya, operatörün bayisine gittiğinde, bayi; "hattınıza yüklü 1.000.000 TL var. Geçmiş dönem borçlarını ödeyip, hattı kapatınca bu parayı alabilirsiniz" demiş. Tanıdığım bu paranın kaynağını bilmiyor.
Sizce durum nedir?
Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hikaye gibi geldi. Hangi servis sağlayıcı
Borçları ödetmek için uydurulmuş gibi geliyor bana
Bana da bu mantıklı geldi. Eski borçları bu şekilde tahsil edebilecek.
Hatta yüklü parayı nakit mi verecekmiş 😀
Evet bayinin söylediği buymuş.
Eski parayla 1 milyon TL şimdi 1 TL'dir. 😀
Eski parayla 1 milyon olmasın? 😀
Nijerya prensi hatlara sızmış 🙂
Hatta para mı yükleniyormuş?
@achfighter faturasız hatta borç oluyor mu, bilmiyordum.
@erhanm Eksiye düşer, telsiz kullanım ücreti çıkabilir falan ama olsa da olan paradan keserlerdi zaten 😄
*123# yapsın 😁
Tamam o paradan borcu düşün kalanını verin desin 😛