Kazayı görmüştüm ama nöbetten dönen doktor olduğunu bilmiyordum, Allah rahmet eylesin. 🙁
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
36 Saat nedir ya ben askerliğimi hudutta yaptım 12 saat kesintisiz yarı oturup yari dikildiğim halde fena uyukluyordum fazlası yasaktı zaten bir de doktor milletle uğraşıyor valla aylık 10 bin dolar para versinler ben yapmam bu işi.
Gündüz 8 de geliyor akşam 6 da çıkmayıp o gece nöbete kalıyor. Nöbette uyunabilir ama tabi hasta yoksa. Daha sonraki gün sabah 8 de tekrar mesai başladığı için akşam 6ya kadar devam edilince otomatik olarak 34-36 saat olmuş oluyor.
Anlamiyorum arkadas, nasil bir sacmaliktir bu, acil servislerde doktora hemsireye va 36-48 saat araliksiz mesai yaptiriliyor. Sebebi, yarari nedir? Uykusuzluktan zombiye dönmus insansa saglik hem de acil ve buyuk oranda hayati karari vermesi nasil beklersin.
Sonra niye yurtdisi ile turkiyeyi kiyasliyorsun diyorlar.
O bazen de seçime bağlı oluyor. Mesela hemşire arkadaşım
ya günde 8 saat haftada 6 gün
Ya günde 16 saat haftada 3 gün
Ya da 24 saat fakat 2 gün çalışma şeklinde seçebiliyordu. Genelde 16 saat haftada 3 gün seçiyordu.
Araç yeni, carpisma engelleme sistemi falan olmamasi garip 🤔
2 sene önce mezun olmuş bizim fakülteden. Tanıdığın bildiğin bir insan olunca daha çok etkiliyor. Her seferinde umut ediyorum belki bir şeyler düzelir diye ama malesef...
Bu kamyonların arkasında araç altına girmesin diye koyulan demir parça zorunlu değil mi ?
Esas sorgulanması gereken bu! Ncap 5 yıldız araç alıyorsun sonra başına gelen bu, hatalı veya değil hata yaptın diye ölmen gerekmiyor..
Bu demiri zorunlu tutmayan uygulatmayan tüm liyakatsizlerin hatası böyle kazalar..