Bim'de böyle bir içeceğe denk geldim. 2.5 TL - 0.01 TL/ML
Tadını çok beğendim ben, markası performans. Enerji falan yazıyor ama enerji içeceği değil multivitaminli içecek diyor. Tadı aynı enerji içeceği ama.

Bim'de böyle bir içeceğe denk geldim. 2.5 TL - 0.01 TL/ML
Tadını çok beğendim ben, markası performans. Enerji falan yazıyor ama enerji içeceği değil multivitaminli içecek diyor. Tadı aynı enerji içeceği ama.

Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
😐
Bu pek enerji vermiyor ama redbull tadını tutturmuşlar. 😀 Ben arkadaşların öğrenci evlerine giderken bunlardan alıyordum 15-20 tane falan. 😀 O zamanlar 1.5 lira mı neydi...
bana enerji içeceği de enerji vermiyor ama bunun enerji içeceği olmaması daha iyi. enerji içeceğinin tadını beğeniyorum lakin enerji vermesini istemiyorum 😀
a101'de de var aynısı 2.5 tl yine
Üreticisi kim ? Kristal kola mı ?
evet
@arvelo Benzer içerikte sarı bir pakette satmışlardı o zaman tadı iadre ederdi,şimdi bu onun muadili muhtemelen.
@arvelo 2019
başka ürününe denk gelmedim ben ama bu iyi
İçmeyin
Neden?
28 gr şeker var şu ufacık şeyde. içmeyin tabii ki. 10-15 küp şekere tekabül eder. şöyle çöp şeyler yer içer insanımız sonra giderler çayına 1 tane şeker atan adamı eleştirirler 😀