Bim'de böyle bir içeceğe denk geldim. 2.5 TL - 0.01 TL/ML
Tadını çok beğendim ben, markası performans. Enerji falan yazıyor ama enerji içeceği değil multivitaminli içecek diyor. Tadı aynı enerji içeceği ama.

BeğenFavori PaylaşYorum yap