Vurdurdum.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hayırlı Olsun acıdı mı ?
Acımadı
İçine girerken acı oldumu şırıngadan dolayı ?
Hissetmedim bile soktuğunu
Yanlış anlaşılmaya çok müsait bir durum
Daha önce vurdurmuş muydunuz peki, ilk tecrübe mi? İlk seferde biraz kan gelebiliyor kendinizi sıkarsanız, sizde oldu mu?
😂😂😀
İlk tecrübem, 1-2 damla kan geldi.
memnun kaldın mı, bir daha vurdurur musun?
Yine olsa yine yaparım
Biz sana aşı vurdur dedik sen…
töbeeee :))
😀 Yemek boğazımda kaldı sayende
Vurdurmayan erkeğim diye dolaşmasın artık.
3 kere vurduracaksın kendi sağlığın için. Sanırım maksimum 3 doza kadar yapılıyor biontech güncel haberde öyle görmüştüm. #biontech
.
Çalgı Çengi Erdal Tosun 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=wxkWd-0CUsA
Hayırlı olsun. Günümüzde neredeyse vurdurmayan kalmadı.
Günümüzde vurdurmayan kaldı mı ki.. Herkes vurduruyor be 😀