Fotoğrafta gördüğünüz "tablo" 70 milyon dolar değerinde. 🙂 Amerikalı "ressam" Edwin Parker "Cy" Twombly Jr. tarafından 1970'de karalanmış 😛 Tablo'nun adı yok bu arada,"Untitled" 😀
https://www.chinadaily.com.cn/culture/art/2015-11/16/content_22466112.htm

öyle demeyin kesin yazarın çok yüksek entellektüel bir ruh halini ifade eden süper bir çalışmadır biz anlamıyoruzdur 😛
Çizer'dir o yazar olsa duramazdı 😀
entelektüel*
"Confusion in my mind" deseydi 85'ti
şimdi ben buna 70 milyon verirsem 10 sene sonra 700 milyona bir enayiye satarım kafasından başka bir şey düşünmüyorum şöyle olaylarda
Zaten 1990'da açık arttırma ile 3.9 milyon dolara satılmış.2015 gibi de tekrar bir açık arttırma ile 70 milyon dolara gitmiş 😀
@passenoir Meşhur lale ticareti muhabbeti vardır ya tarihte o hesap.
Buna 70 veren kafaya sahip adam olmak isterdim.
Bir de Jay-Z'nin bahsettiği muhabbet.
https://www.youtube.com/watch?v=RM7lw0Ovzq0
Adam 4'e almış,70'e satmış işte. Hangi işte böyle bir kar oranı var ?
Bu oltu taşı tespih v.s satanlar da bunun mini versiyonu gibi geliyor bana.
Benim için çöp. Ama adam 100'e alıp,200'e satabiliyorsa,piyasası oluşuyor işte.
@boi bitcoin fiyatı ile aynı mevzu 😀
Sanat eserleri aslında yabancı dil kitap gibidir. O kitabı okumak için ise dilini bilmek gerekiyor, o da sanat tarihi. Sanat tarihi üzerine biraz okuma yapsanız bu tabloya bakışınız çok farklı olur. Bunu fiyattan bağımsız "karalanmış" kelimesine ithafen söylüyorum yanlış anlaşılmak istemem. Sanat akımlarını doğru yansıtan nadir eserler oldukları için değerli olmalarını anlıyorum fakat bu kadar yüksek paralar benim de aklıma bazı yasa dışı olayları getiriyor.
Yok estağfurullah ne yanlış anlaması.Ama şöyle bir olay var ki yabancı medyada da "tebeşir karalaması" diye de geçiyor,zaten bu tablo'ya çizim demek biraz yanlış olurdu.Karalama daha mantıklı.Ha burada onun tebeşir karalaması değil tuval üzerinde yağlı boya olduğunu belirtmişler,orası teknik kısmı o ayrı 😛
Ha elbette ki sanat eserleri ve tarihi hakkında bilgim olmadan söylüyorum bunları bende.Ek olarak 70 milyon dolara satın alan kişi "Anonymous" yani anonim biri ya da birileri tarafından alınmış 🙂
vergi vermezsin buna verdiğin para için